

2013
- Artykuły:
- Zarządzenie OR.120.33.2013 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej
- Zarządzenie OR.120.32.2013 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w formie spisu z natury w Punkcie Konsultacyjnym ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii
- Zarządzenie OR.120.31.2013 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej w formie spisu z natury w świetlicy środowiskowej w Brudzyniu.
- Zarządzenie OR.120.30.2013 w sprawie wskazania członka obwodowej komisji wyborczej
- Zarządzenie OR.120.29.2013 w sprawie ustalenia dokumentacji przyjętych zasad (polityki) rachunkowości dla Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim
- Zarządzenie OR.120.28.2013 w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania zamówień nieprzekraczających wyrażonej w złotych równowartości 14 000 euro oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych dla zamówień powyżej wyrażonej w złotych równowartości 14 000 euro dla Zadania "Rekultywacja składowiska w Zrazimiu" w ramach Projektu "Rekultywacja składowisk odpadów w województwie kujawsko-pomorskim na cele przyrodnicze" realizowanego w ramach Projektu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet II Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi, Działanie 2.1 Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych.
- Zarządzenie OR.120.27.2013 w sprawie powołania Zespołu Realizującego Zadanie "Rekultywacja składowiska w Zrazimiu" w ramach Projektu "Rekultywacja składowisk odpadów w województwie kujawsko-pomorskim na cele przyrodnicze" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet II Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi, Działanie 2.1 Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych.
- Zarządzenie OR.120.26.2013 w sprawie ustalenia Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim
- Zarządzenie OR.120.25.2013 w sprawie powołania komisji do dokonania przeglądu materiałów niejawnych w Urzędzie Miejskim w Janowcu Wielkopolskim.
- Zarządzenie OR.120.24.2013 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu nieograniczonym na zadanie pn. "Przebudowa drogi gminnej nr 130405C we Flantrowie Gmina Janowiec Wielkopolski"
- Zarządzenie OR.120.23.2013 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na zadanie pn. "Dostawa oleju opałowego do placówek Gminy Janowiec Wielkopolski na sezon grzewczy 2013/2014"
- Zarządzenie OR.120.22.2013 w sprawie powołania Komisji do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do zniszczenia znajdującej się w Archiwum Zakładowym w Urzędzie Miejskim w Janowcu Wielkopolskim.
- Zarządzenie OR.120.21.2013 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w formie spisu z natury w Szkole Podstawowej w Janowcu Wielkopolskim.
- Zarządzenie OR.120.20.2013 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji na zakończenie działalności Szkoły Podstawowej w Sarbinowie Drugim.
- Zarządzenie OR.120.19.2013 w sprawie procedur dotyczących realizacji projektu pn. "Rekultywacja składowisk odpadów w województwie kujawsko-pomorskim na cele przyrodnicze".
- Zarządzenie OR.120.18.2013 w sprawie wprowadzenia legitymacji służbowych pracowników Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim dokonujących czynności kontrolnych.
- Zarządzenie OR.120.17.2013 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu nieograniczonym na zadanie pn. "Przebudowa ul. Działkowej w Janowcu Wielkopolskim".
- Zarządzenie OR.120.16.2013 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu nieograniczonym na zadanie pn. "Dostawa ładowarki teleskopowej do magazynu osadu odwodnionego oczyszczalni
- Zarządzenie OR.120.15.2013 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji doraźnej w formie spisu z natury materiałów przeznaczonych do budowy chodników.
- Zarządzenie OR.120.14.2013 w sprawie maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników i zastępców kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Janowiec Wielkopolski
- Zarządzenie OR.120.13.2013 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu nieograniczonym na zadanie pn. Przewóz uczniów do placówek oświatowych z terenu gminy Janowiec Wlkp.
- Zarządzenie OR.120.12.2013 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu nieograniczonym na zadanie pn. "Przebudowa drogi gminnej nr 130435C Juncewo Wieś"
- Zarządzenie OR.120.11.2013 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamowienia publicznego w przetargu na zadanie pn. Przebudowa scieżek spacerowych w Parku Miejskim oraz urządzenie miejsca wypoczynku
- Zarządzenie OR.120.10.2013 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu nieograniczonym na zadanie pn. "Dostawa sprzetu eksploatacyjnego do magazynu osadu odwodnionego oczyszczal
- Zarządzenie OR.120.9.2013 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu nieograniczonym na zadanie pn. "Rozbudowa i modernizacja magazynu osadu odwodnionego oczyszczalni ścieków..
- Zarządzenie OR.120.8.2013 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gm.
- Zarządzenie OR.120.7.2013 w sprawie powołania komisji przetargowej do czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu w zakresie sprzedaży składników majątku ruchomgo będącego własnością Gminy.
- Zarządzenie OR.120.6.2013 w sprawie ustalenia dnia wolnego w Urządzie Miesjkim w Janowcu Wielkopolskim w dniu 2 maja 2013 roku.
- Zarządzenie OR.120.5.2013 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu nieograniczonym na zadanie pn. Przebudowa ul. M. Konopnickiej w Janowcu Wlkp
- Zarządzenie OR.120.4.2013 w sprawie zmian w Regulamine Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim.
- Zarządzenie OR.120.3.2013 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej reki na zadanie pn. "Utrzymanie i konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych
- Zarządzenie OR.120.2.2013 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji doraźnej, zdawczo odbiorczej, na okoliczność zmiany osoby materialnie odpowiedzialnej na stanowisku do spraw obsługi kasowej w Urzędzie Miejskim, w formie spisu z natury.
- Zarządzenie OR.120.1.2013 w sprawie powołania komisji do przeprowadzania konkursu na Animatorów Sportu w ramach projektu "Animator - Moje Boisko - ORLIK 2012" w 2013 roku.