Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim

Kolorowy pasek

Informacja o głosowaniu przez pełnomocnika

PEŁNOMOCNICTWO DO GŁOSOWANIA

Wyborca, który najpóźniej w dniu wyborów kończy 75 lat oraz wyborcy niepełnosprawni o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721) może udzielić pełnomocnictwa do głosowania w jego imieniu w wyborach.

 

 

Akt pełnomocnictwa sporządza się na wniosek wyborcy wniesiony najpóźniej w 10 dniu przed dniem wyborów, tj. do dnia 29 września 2011 r.   Za datę wniesienia wniosku przyjmuje się dzień jego wpływu do Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim.



Do wniosku dołącza się:

 

1.  pisemną zgodę osoby, która wyraziła zgodę na przyjęcie pełnomocnictwa,

2. kopię aktualnego orzeczenia właściwego organu orzekającego o ustaleniu stopnia niepełnosprawności    wyborcy, (nie dotyczy wyborcy, który najpóźniej w dniu głosowania kończy 75 lat);

3.   kopię zaświadczenia o prawie do głosowania wydanego osobie, która wyraziła zgodę na przyjęcie pełnomocnictwa (załącza się wyłącznie w przypadku, gdy osoba, która wyraziła zgodę na przyjęcie pełnomocnictwa, nie jest wpisana do rejestru wyborców w tej samej gminie co wyborca udzielający pełnomocnictwa do głosowania),

4.   kopię dokumentu potwierdzającego pozostawanie wyborcy z osobą, która wyraziła zgodę na przyjęcie pełnomocnictwa w stosunku przysposobienia/opieki/kurateli* (załącza się wyłącznie w przypadku, gdy taki stosunek istnieje).




Miejsce złożenia dokumentów

 

Wnioski o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania wraz z załącznikami składa się w: Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim – po. Nr 16, 17 ; tel. 052 30-23-034 wew. 35, 44, 45 w godzinach pracy Urzędu tj. 7.30-15.30

 

Opłaty - Czynności nie podlegają opłacie.


Termin i sposób załatwienia


W przypadku, kiedy wniosek spełnia warunki, Burmistrz lub upoważniony pracownik tut. Urzędu niezwłocznie uzgadnia z wyborcą lub osobą, która wyraziła zgodę na przyjęcie pełnomocnictwa,  termin sporządzenia aktu pełnomocnictwa. W razie braku uzgodnienia terminu, termin wyznacza Wójt lub upoważniony pracownik tut. Urzędu.

Tryb odwoławczy  - brak


Inne informacje -   Czynności wskazane powyżej załatwia się po okazaniu dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz przedłożeniu wymaganych dokumentów.

Metadane

Podmiot udostępniający:Burmistrz Janowca Wielkopolskiego
Źródło informacji:Maciej Sobczak
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Michał Szczepanek
Data wprowadzenia:2011-08-18 12:05:46
Opublikował:Michał Szczepanek
Data publikacji:2011-08-18 12:21:26
Ostatnia zmiana:2016-02-19 09:01:24
Ilość wyświetleń:554
Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim
ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij