OR.210.2.2011
Janowiec Wielkopolski, 30 czerwca 2011 r.
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolski, ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski
II. Stanowisko urzędnicze: Młodszy referent do spraw rachunkowości budżetowej w Referacie Finansowym.
III. Wymiar etatu: 1 etat
IV. A Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych o korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe z zakresu finansów, ekonomii lub rachunkowości;
6) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie funkcjonowania jednostki budżetowej, przepisów ustawy o rachunkowości, zasad klasyfikacji budżetowej, ustroju samorządu gminnego, ustawy o funduszu sołeckim, podstawowa znajomość procedur postępowania administracyjnego,
7) znajomość zasad ochrony danych osobowych, w tym obowiązujących w urzędach administracji publicznej,
8) umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office.
IV B. Dodatkowe wymagania pożądane od kandydata:
1) co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji;
2) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
3) poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
4) rzetelność, dokładność i terminowość.
V. Zadania wykonywane na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
- z zakresu gospodarki inwentarzowej, prowadzenia niezbędnej dokumentacji z tym związanej, m.in.:
1. prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych (bez gruntów) wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałych środków trwałych dla poszczególnych jednostek, dla których Urząd Miejski prowadzi obsługę finansowo – księgową w systemie informatycznym – Środki trwałe.
2. Uzgadnianie danych wynikających z kont analitycznych z kontami syntetycznymi.
3. Naliczanie amortyzacji i umorzeń środków trwałych oraz sporządzanie informacji wykorzystywanych w sprawozdaniu SC –O1.
4. Przygotowywanie oraz rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
5. aktualizacja pod koniec roku danych dotyczących majątku gminy podlegającego ubezpieczeniu (współpraca z Maximus Broker)
- w zakresie spraw księgowości i egzekucji należności w zakresie opłat za użytkowanie wieczyste i dzierżawy , miedzy innymi:
1. Prowadzenie ewidencji czynszów dzierżawnych i opłat za wieczyste użytkowanie.
2. Sporządzanie kwartalnych bilansów.
3. Sporządzanie i wysyłanie upomnień oraz wszczynanie postępowania egzekucyjnego.
- w zakresie rachunkowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, między innymi:
1. Segregowanie dokumentów finansowo – księgowych.
2. Oznaczanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych (księgowanie) w systemie informatycznym – księgowość budżetowa, zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości ZFŚS.
3. Inwentaryzacja sald na koniec roku.
4. Sporządzanie sprawozdań finansowych na koniec roku.
- zadania związane z obsługą funduszu sołeckiego,
- obsługa finansowa projektów finansowanych ze środków unijnych.
VI. Wymagane dokumenty:
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim, ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Młodszy referent do spraw rachunkowości budżetowej ” do dnia 13 lipca 2011 r. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Miejskiego. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Prosimy o podanie kontaktowego numeru telefonicznego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim (www.janowiec.wlkp.bip.net.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Janowcu Wielkopolskim przy ul. Gnieźnieńskiej 3.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póżn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (DZ.U. Nr 223, poz. 1458).
Spotkanie i rozmowa kwalifikacyjna ( w tym test ze znajomości zagadnień na stanowisku urzędniczym) z kandydatami spełniającymi wymogi formalne określone w niniejszym ogłoszeniu odbędzie się w dniu 18 lipca 2011 r. o godz. 1200.
Burmistrz Janowca Wielkopolskiego
/-/ Maciej Sobczak