OR.210.1.2011
Janowiec Wielkopolski, 30 czerwca 2011 r.
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA JANOWCA WIELKOPOLSKIEGO
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolski, ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski
II. Stanowisko urzędnicze: Młodszy referent do spraw obsługi kasowej w Referacie Finansowym.
III. Wymiar etatu: 1 etat
IV. A Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych o korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie co najmniej średnie z zakresu finansów, ekonomii, rachunkowości, lub wyższe;
6) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej, podstaw klasyfikacji budżetowej, finansów publicznych w zakresie funkcjonowania jednostki budżetowej, ustroju samorządu gminnego, podstawowa znajomość procedur postępowania administracyjnego,
7) znajomość zasad ochrony danych osobowych, w tym obowiązujących w urzędach administracji publicznej,
8) umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office.
IV B. Dodatkowe wymagania pożądane od kandydata:
1) co najmniej roczne doświadczenie zawodowe,
2) doświadczenie w pracy na stanowisku kasjera,
3) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
4) poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
5) rzetelność, dokładność i terminowość.
V. Zadania wykonywane na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
1) obsługa kasowa wydatków budżetowych;
2) przyjmowanie i ewidencjonowanie wpłat dotyczących budżetu Gminy w formie gotówkowej;
3) odprowadzanie przyjmowanych wpłat na rachunek bankowy;
4) pobieranie na podstawie czeku gotówki z banku na wypłatę należności wynikających z faktur, rachunków oraz wynagrodzeń związanych z realizacja budżetu Gminy;
5) prowadzenie ewidencji dokonywanych wypłat;
6) bieżące uzgadnianie obrotów, ustalanie sald, sprawdzanie gotówki,
7) bieżące sporządzanie raportów dotyczących dochodów Gminy oraz wydatków jednostek organizacyjnych;
8) należyte zabezpieczenie przenoszonej i przechowywanej gotówki, czeków, dowodów kasowych;
9) obsługa programu komputerowego „KASA”;
10) prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania;
11) obsługa kasowa M-G Ośrodka Pomocy Społecznej oraz placówek oświatowych w zakresie wypłat wynagrodzeń pracowników tego ośrodka oraz dokonywanie wypłat zasiłków w ramach zadania zleconego i zadań własnych gminy,
12) kompletowanie dokumentów z zakresu wykonywanych czynności oraz zabezpieczenie ich przed zniszczeniem i kradzieżą,
13) właściwe zabezpieczenie gotówki w kasie w czasie godzin pracy i po jej zakończeniu,
14) ewidencja pożyczek mieszkaniowych udzielanych z ZFŚS.
15) współdziałanie w wykonywaniu zadań i prac doraźnie podejmowanych bądź zlecanych do realizacji w Referacie Finansowym;
16) bieżąca aktualizacja i wdrażanie przepisów dotyczących zajmowanego stanowiska;
VI. Wymagane dokumenty:
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim, ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Młodszy referent do spraw obsługi kasowej” do dnia 13 lipca 2011 r. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Miejskiego. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Prosimy o podanie kontaktowego numeru telefonicznego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim (www.janowiec.wlkp.bip.net.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Janowcu Wielkopolskim przy ul. Gnieźnieńskiej 3.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póżn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (DZ.U. Nr 223, poz. 1458).
Spotkanie i rozmowa kwalifikacyjna ( w tym test ze znajomości zagadnień na stanowisku urzędniczym) z kandydatami spełniającymi wymogi formalne określone w niniejszym ogłoszeniu odbędzie się w dniu 18 lipca 2011 r. o godz. 900.
Burmistrz Janowca Wielkopolskiego
/-/ Maciej Sobczak