Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim

Kolorowy pasek

Ogłoszenie o naborze Nr 1/08 na wolne stanowisko urzędnicze na czas zastępstwa w Referacie Finansowym

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/08
opublikowane w BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIEJSKIEGO w JANOWCU WIELKOPOLSKIM

w dniu 24 kwietnia 2008 roku

Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn.zm.)

Burmistrz Janowca Wielkopolskiego
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze na czas zastępstwa w Referacie Finansowym
w Urzędzie Miejskim w Janowcu Wielkopolskim
podinspektora do spraw płac w Referacie Finansowym

1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przed wszystkim:

- naliczanie wynagrodzeń pracownikom oświaty zgodnie z posiadanymi umowami o pracę,
- ustalanie i naliczanie zasiłków rodzinnych, wychowawczych, macierzyńskich i pielęgnacyjnych,
- systematyczne zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego,
- naliczanie składek do ubezpieczenia emerytalnego, rentowego, chorobowego, wypadkowego, zdrowotnego i Funduszu Pracy,
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych oraz raportów imiennych do ZUS
- miesięczne i roczne obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od wynagrodzeń pracowników, umów zleceń oraz rozliczanie się z urzędem skarbowym,
- naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw, nagród, ekwiwalentów za urlopy,
- obsługa systemu PŁATNIK i sporządzanie deklaracji ZUS,
- prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych pracowników,
- wystawianie zaświadczeń pracowniczych,
- prowadzenie dokumentacji związanej ze spłatą pożyczek udzielonych z zakładowego funduszu mieszkaniowego pracownikom szkół i przedszkoli.,
- sporządzanie sprawozdań niezbędnych na stanowisku pracy.


2. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:

niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku ekonomicznym lub średnie z 3 letnim stażem pracy,
- dobra znajomość systemów operacyjnych (MS Windows, XP) oraz aplikacji biurowych (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny) oraz programów księgowych, w tym programu PŁATNIK,
- umiejętność posługiwania się pocztą elektroniczną,
-niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- spełnianie wymagań określonych w art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn.zm.).

dodatkowe:
- znajomość zagadnień dotyczących finansów publicznych, prawa pracy, zagadnień z dziedziny oświaty i samorządu gminnego,
- znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej , k.p.a.
- odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

3. Oczekujemy na pisemne zgłoszenia zawierające:

- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kopię dyplomu,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Janowcu Wielkopolskim pok. nr 14),
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach oraz kopie innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.

Wymagane dokumenty można składać:

w terminie do dnia 9 maja 2008 roku

- osobiście

w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Janowcu wielkopolskim pok. nr 6

lub przesłać

na adres:
Burmistrz Janowca Wielkopolskiego
ul. Gnieźnieńska 3,
88-430 Janowiec Wielkopolski,
z dopiskiem: "Dotyczy ogłoszenia o naborze Nr 1/08  podinspektor do spraw płac w Referacie Finansowym".

Prosimy również o podanie kontaktowego numeru telefonicznego.

O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

Uwaga: Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim (www.janowiec.wlkp.bip.net.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Janowcu Wielkopolskim przy ulicy Gnieźnieńskiej.

Spotkanie i rozmowa kwalifikacyjna ( w tym test ze znajomości zagadnień na stanowisku urzędniczym) z kandydatami spełniającymi wymogi formalne określone w niniejszym ogłoszeniu odbędą się w dniu 14 maja 2008 r. o godz. 9.00 w Urzędzie Miejskim w Janowcu Wielkopolskim pok. nr 17.


Burmistrz Janowca Wielkopolskiego
/-/ Maciej Sobczak

Metadane

Podmiot udostępniający:Burmistrz Janowca Wielkopolskiego
Źródło informacji:Maciej Sobczak
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Michał Szczepanek
Data wprowadzenia:2008-04-24 12:08:51
Opublikował:Michał Szczepanek
Data publikacji:2008-04-24 12:11:57
Ostatnia zmiana:2016-02-22 12:25:42
Ilość wyświetleń:1845

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij